Skip to content
بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا (Content marketing)

بازاریابی محتوا (Content marketing) در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدئو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور العمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… تولید و منتشر گردد.

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکز شده‌است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به وضوح تعریف و شناخته شده هستند. این عمل با هدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودده صورت می‌گیرد.

همچنین بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۹ دارای ویژگی های خاصی خواهد بود که از جمله آن می توان به نوع خاص اشاره کرد: محتوای مفید: هدف از تولید این محتوا این است که به مخاطبین خود یک کار و مهارتی را آموزش دهید. محتوای آموزنده (حاوی اطلاعات): هدف شما از تولید محتوای این چنینی این است که به مخاطبین خود مهارتی تازه بیاموزید یا نوع دید جدیدی را به آن‌ها معرفی کنید یا شاید بتوانید در تصمیمات به آن‌ها کمک کنید. محتوای سرگرم کننده: احساسات از قبیل خنده و شادی ارزش محسوب می‌شوند و در محتوای سرگرم کننده نقش مهمی دارند.

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top