Skip to content

برای نانواینفلوئنسرها (Nanoinfluencers) آماده باشید!

نانواینفلوئنسرها nanoinfluencers

تا کنون حتما از افراد مشهور تاثیر گذار(influencers) اینترنتی که بیشتر از یک میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارند شنیده اید که با متصل شدن به برند های مختلف می توانند درآمد زیادی کسب کنند و همین طور microinfluencers که همین کار را برای مخاطبان رسانه های اجتماعی کوچکتر از ده ها هزارنفر تا صدها هزار نفر به پایین انجام میدهند.

و حالا برای nanoinfluencers آماده باشید.

اصطلاح نانو توسط شرکت ها برای توصیف افرادی که 1000 دنبال کننده دارند گفته میشود که مایل به تبلیغ محصولات در شبکه های اجتماعی هستند.

عدم شهرت آنها یکی از ویژگی هایی است که باعث میشود حرف آنها به عنوان یک دوست صمیمی تاثیر گذار باشد.

برند ها از کار کردن با آنها تا حدی لذت میبرند چرا که به راحتی با آنها کنار می آیند و در ازا به آنها کلاهای رایگان یا کمسیون های کوچک میدهند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top