Skip to content

خانه انجمن ها اطلاعیه ها قوانین انجمن های لوبیا

  • این موضوع خالی است.
در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #709
    David
    مدیرکل

    قوانین انجمن های لوبیا

    ۱- استفاده از کلمات یا تصاویر رکیک و نامناسب در پروفایل کاربر (شامل نام کاربری، آواتار، امضا و …) همچنین در نوشته ها و تاپیکها تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.
    تبصره: استفاده از کلماتی که به نحوی با اسامی مدیران و ادمینهای سایت مشابهت داشته باشد یا کاربران را گمراه کند، مجاز نیست.

    ۲- هر کاربر تنها حق انتخاب یک نام کاربری را داشته و در صورت فعالیت یک کاربر با دو اکانت هر دو اکانت محدود یا حذف خواهد شد.

    ۳- هر مطلب صرفا بيانگر نظر و عقيده نويسنده آن است و بيانگر نظر و عقيده مسئولان و مدیران انجمن لوبیا و يا تفکر حاکم بر اين انجمن نيست. بديهی است مسئوليت تمامی مطالب و نوشته ها بر عهده شخص نويسنده آنهاست.

    ۴- احترام به کاربران و مدیران سایت، حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران، شرط ادامه فعالیت در یک محیط عمومی مجازی مانند فروم است.

    ۵- انتخاب عناوین مناسب برای بحث ها و تاپیکها، نوشتن مطالب به فارسی و درج لینک مرجع در هنگام نقل قول از سایت دیگر، شروع بحث (تاپیک) در بخش (فروم) مناسب، از وظایف مهم کاربران است. ارسال تاپیکهای مشابه، انحراف موضوع تاپیک و نوشتن مطالب غیر مرتبط با موضوع مورد بحث مجاز نیست. همچنین هر تاپیک را فقط در یک فروم (مناسب موضوع تاپیک) بنویسید.

    ۶- بحث در مورد دين، سياست، مذهب، مقدسات و مسایل مربوطه در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف) ، هيچ كمكی در راستای نيل به اهداف فنی سايت ننموده و تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

    ۷- بحث در مورد راه های عبور از فیلتر، نرم افزارها ، معرفی سایتهای فیلتر شده و مسایل مرتبط تحت هیچ شرایطی مجاز نیست

    ۸- منازعات و مشکلات شخصی خود را خارج از فروم حل کنید. انجمنهای لوبیا اجازه مطرح کردن اتهامات نادرستی که مستقیما نام افراد یا شرکتها را تحت تاثیر قرار می دهد (حتی به جهت روشن کردن اذهان و در هر موضوع که باشد) نمی دهد.

    ۹- مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و … كه از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده بوده و لوبیا در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن و ویروسی نبودن آنها و … ندارد. ما به شما پیشنهاد میكنیم حتما پس از دریافت فایلها و … آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی كه كار ویروس یابی و اسكن فایلها را بر عهده دارند ، چك نمایید.

    ۱۰- حق حذف یا انتقال یک نوشته یا تاپیک، بدون دلیل و اطلاع قبلی برای ادمین و مدیران لوبیا محفوظ است. که البته در صورت تمایل، می توانند در آن مورد توضیح یا اخطار دهند.

    – رعایت قوانین فوق برای کلیه کاربرانی که ثبت نام می کنند الزامی است.

    – در صورت تغییر در این قوانین از طریق بخش اطلاعیه های فروم به اطلاع کاربران محترم خواهد رسید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • موضوع ‘قوانین انجمن های لوبیا&#8217 برای پاسخ های جدید بسته است.
Back To Top