Skip to content
Heroes of the Storm

بازی Heroes of the Storm

Heroes of the Storm یا HOTS

در League و DOTA هر بازیکنی لول تجربه ی شخصی خود را دارد اما در HotS تجربه میان تمامی اعضای تیم مشترک است و هر پنج بازیکن همزمان لول مهارت و تجربه ی خود را بالا می برند. به این ترتیب بازیکنانی که مشغول بالا بردن لول و گرفتن مهارت های مختلف هستند دسته ی دیگر که به دنبال تخریب استحکامات و رویارویی با موج های سربازان پیاده ی دشمن هستند را پوشش می دهند.

افزون بر این، قوانینی مانند آخرین ضربه و آیتم در HotS برداشته شده است. هنگامی که دشمنی می میرد، چه پیاده باشد چه بازیکن دیگر، تا زمانی که کنار او باشید تجربه کسب می کنید. خرید آیتم که یکی از کارهای زیربنایی در League و DOTA است در HotS وجود ندارد.

در HotS هر هیرو سطح توانایی ها و مهارت های خود را صرفا با تلاش و پشتکار بالا می برد و مهارت هایی که پس از بالا رفتن لول انتخاب می شوند تاثیر زیادی دارند.

کسانی که بازی های MOBA مانند League of Legends و DOTA 2 را انجام داده اند با مفهوم و ساز و کار HotS آشنا هستند. با وجود شباهت های زیاد این سه بازی با هم، HotS از این دو بازی و بازی های مشابه متمایز است زیرا برخی از سنت های بازی MOBA در آن استفاده نشده است و برخی ویژگی های همیشگی اینگونه بازی هم در HotS دگرگون شده است.

مپ‌های بازی شامل Hanamura Temple ،Alterac Pass ،Volskaya Foundry ،Warhead Junction ،Braxis Holdout ،Towers of Doom ،Infernal Shrine ،Battlefield of Eternity ،Tomb of the Spidequeen ،Sky Temple ،Garden of Terror ،Haunted Mines ،Cursed Hollows ،Dragon Shrine ،Blackheart’s Bay می‌شود که هرکدام در تعداد لاین و سبک شکسته حریف تفاوت دارند

در بازی Heroes of the Storm شما با Talent هیرو خود را برای درگیری و برتری در بازی قوی می‌کنید. شما در Levelهای ۱، ۴، ۷، ۱۰، ۱۳، ۱۶، ۲۰ می‌توانید Talentهای خود را انتخاب کنید. برای افزایش Level نیاز به کشتن Minion، هیروهای حریف و گرفتن Camp دارید. در این بازی همه‌ی بازکنان یک تیم با هم به Level بعدی می‌روند.

ابتدا در سایت عضو شوید (پیشنهاد ما بازی در سرور های EU است البته بعد از ثبت نام و لاگین در لانچر بازی امکان تغییر موقعیت فراهم است )

برای دانلود بازی ابتدا لانچر بازی و از https://heroesofthestorm.com/en-us دانلود و نصب و لاگین کنید و داخل لانچر به قسمت بازی Heroes of the Storm رفته و ازی را دانلود کنید

حجم تقریبی بازی حدود 13 گیگ می باشد

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
-CPU: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 5600+
-CPU SPEED: Info
-RAM: 2 GB
-OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 with the latest service pack
-VIDEO CARD: NVIDIA GeForce 7600 GT, ATI Radeon HD 2600 XT, or Intel HD Graphics 3000
-PIXEL SHADER: 3.0
-VERTEX SHADER: 3.0
-FREE DISK SPACE: 10 GB
-DEDICATED VIDEO RAM: 256 MB

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top